• Eryaman Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezleri

    Başkentimiz Ankara‘nın hemen hemen her bölgesinde olduğu gibi Eryaman da özel eğitim konusunda hizmete ihtiyaç duyan semtler arasında yer alıyor. Etimesgut’a bağlı bir semt olan Eryaman’da özel eğitim merkezi ihtiyaçlarını Özel Selvi Eryaman Özel Eğitim merkezi olarak biz üstleniyoruz. Eryaman için çıkardığımız özel servislerimizle özel eğitim ve rehabilitasyona ihtiyacın olan bireyleri evlerinizden alıp okulumuza getiriyor, tekrar aynı özenle okulumuzdan evlerinize kadar bırakıyoruz. Eryaman özel eğitim merkezi olarak öğrencilerimize destek olmaya devam ediyoruz.


  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: